親愛的瑪麗亞,
這幾天辛苦你了
多虧有你偶爾來幫我這小茅坑拍拍灰塵
 
其實 我每天都想回家
只是這幾週不知道為什麼累得不像話
 
累得不想說話
只想
 
靜靜的坐在屋子的一角
靜靜的望著窗外的景色
靜靜的聽著鍵盤敲打的聲音
靜靜的喝著剛泡好的養身茶
靜靜的閉起眼睛
靜靜的泡在浴缸裡
(其實我腦袋...最直接的畫面是我想帶一盤芒果冰一邊泡熱水澡一邊吃....)
然後
靜靜的
靜靜的
靜靜的
 
對了,瑪麗亞,今天晚上幫我播這一首歌
I Love You For Sentimental Reasons
這是我最喜歡的老情歌之一,有很多人曾唱過,但最近特別喜歡Ella Fitzgerald的版本

 

I love you for sentimental reasons  
I hope you do believe me
I'll give you my heart 

I love you  
And you alone were meant for me 
Please give your loving heart to me
And say we'll never part  

I think of you every morning  
Dream of you every night 
Darling I'm never lonely  
Whenever you're in sight 

I love you for sentimental reasons 
I hope you do believe me 
I'll give you my heart  

I think of you every morning  
Dream of you every night 
arrow
arrow
    全站熱搜

    火星人愛麗絲 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()