close

在她不認識她的時候,就有人說看到她會想起她了....

(說來好笑,以上這幾行字是我在幾天前寫得,但我卻忘了我......到底想起誰呀?)

在這越漸瘋狂的城市,我們都在尋找愛,學習愛,直到相信愛

我們被愛圍繞,我們也以為被愛遺棄(OK...也許你沒有,但我的確這麼的認為過...)

瑪麗亞超屌的,我常想我何德何能竟能找()到這個人來看看我這要臭不臭的茅坑

 

『這生活如此絕望,每個人卻都興高采烈地活著』-----瑪麗亞

金桃已經很久很久沒有看電視新聞,那晚的雨下得奇大,聽說是颱風外流邊境造成,但實情到底是......好像對她而言也不怎麼重要

每個人的內心都有期待的一件事情吧

每個人都有很難忘懷的一個片刻吧

每個人都希望有個人能真心的了解自己吧

每個人.....每個人....每個人....

 

隨著年紀....(但有時候也跟年紀無關)

像金桃我發現她現在越重要的事情反而會讓他輕輕地過

這輕輕不是不在乎呦,這輕輕是像羽毛般

輕輕輕輕地隨風揚起,輕輕輕輕地順風落下

像是此時此刻.......我們彼此默默不語

我無法解釋為什麼我喜歡的歌大都這個年代

因為你就是從那個年代來的吧

像耳邊一直播放的這首  You Got a Friend (1971)

 

When you're down and troubled and you need a helping hand

and nothing, whoa, nothing is going right.

Close your eyes and think of me and soon I will be there

to brighten up even your darkest nights.

 

You just call out my name, and you know where ever I am

I'll come running to see you again.

Winter, spring, summer, or fall, all you have to do is call and I'll be there, yeah, yeah,

you've got a friend.

 

If the sky above you should turn dark and full of clouds

and that old north wind should begin to blow,

keep your head together and call my name out loud.

Soon I will be knocking upon your door.

You just call out my name, and you know where ever I am

I'll come running to see you again.

Winter, spring, summer, or fall, all you have to do is call and I'll be there.

 

Hey, ain't it good to know that you've got a friend? People can be so cold.

They'll hurt you and desert you. Well, they'll take your soul if you let them,

oh yeah, but don't you let them.

 

You just call out my name, and you know where ever I am

I'll come running to see you again.

Winter, spring, summer, or fall, all you have to do is call, Lord, I'll be there, yeah, yeah,

you've got a friend. You've got a friend.

Ain't it good to know you've got a friend. Ain't it good to know you've got a friend.

Oh, yeah, yeah, you've got a friend.

 

寫在最後

這首歌最後卡得好快,快到最後喀嚓的聲音聽起來超像 You've got a friend.... damn it.....

好吧..算我無聊....但你可以聽聽看:P 我是自己聽了都笑了

arrow
arrow
    全站熱搜

    火星人愛麗絲 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()